Gwarancja

Gwarancja

Dowód zakupu (paragon lub faktura) jest nieodłącznym elementem każdej wysyłanej paczki i podstawą do uzyskania gwarancji czy złożenia reklamacji.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne takie jak np.rozdarcia, obtarcia, rozcięcia, wgniecenia, itp. Oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowanie




Gwarancje:

Towary dostępne w agd-rzeszow.pl objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji znajduje się w opisach poszczególnych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby towary dostępne na Naszych stronach były najwyższej jakości.
Wszystkie paczki nadajemy Pocztą Polską jako priorytet lub za pośrednictwem firm kurierskich. Paczki są ubezpieczone - to znaczy że w razie zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar , a my dochodzimy odszkodowań w procedurach reklamacyjncyh.

UWAGA:

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt  był używany czy dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.


Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy skontaktować się z nami, poprzez formularz kontaktowy, opisując dokładnie typ uszkodzenia.
agd-rzeszow.pl  ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji.

 

Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można odstąpić od umowy kupna towaru, bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, w żaden sposób użytkowany i posiadamy dowód zakupu.


Zwroty (wraz z oryginałem paragonu, faktury) w oryginalnym opakowaniu prosimy kierować na adres
agd-rzeszow.pl z dopiskiem "zwrot".  Zwrot wartości towaru zostanie dokonany  terminie do 14 dni, na podane przez Klienta konto bankowe lub Pocztę Polską na podany adres, koszty przesyłki, koszty przekazu pocztowego nie podlegają zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.

Jeżeli zamówienie było premiowane darmową przesyłką to zwracana kwota zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki.


Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.


UWAGA:
Prosimy aby Klient poinformował agd-rzeszow.pl o zamiarze odesłania towaru emailem lub telefonicznie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki.


Reklamacje:

Towary oferowane przez  agd-rzeszow.pl posiadają gwarancję producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez formularz reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz opisem reklamacji na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Uwaga!
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego od Klienta i towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem, serwis agd-rzeszow.pl  zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.